رویدادها آرشیو خبر ها
وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان

وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان

امشب با پایان تمام رقابت های فوتبالی ، نقل و انتقالات تیم ها به طور اختصاصی ادامه خواهد یافت و یوونتوس نیز روز های پر مشغله ای را پشت سر خواهد گذاشت. در این بین بحث تمدید قرارداد بازیکنان تیم ها نیز بسیار ضروری خواهد بود.

 

مارکو موتا و رتو زیگلر با پایان قراداد خود به یوونتوس باز خواهند گشت. موتا یک نیم فصل را در جنوا و زیگلر نیز فصل گذشته را در ساسولو بازی کرد. مسئولین یوونتوس علاقه ای به تمدید قرارداد این دو بازیکن نداشته و به احتمال زیاد این دو اولین بازیکنانی خواهند بود که با قراردادی قرضی یا دائم مجدداً راهی تیمی دیگر می شوند. بر طبق گزارشات موتا در ایتالیا و زیگلر نیز در ایتالیا و یا فرانسه فوتبال خود را ادامه خواهند داد.

 

فابیو کوالیارلا که تنها یک فصل دیگر با یوونتوس قرارداد دارد در همین تابستان به تیمی دیگر منتقل خواهد شد و حذف دستمزد 4 میلیونی او شرایط مالی باشگاه تورینی را بهبود خواهد بخشید.

 

پس از این سه بازیکن ، موضوع تمدید قرارداد سباستین جووینکو و فدریک سورنسن اهمیت خواهد یافت. مورد اول منتظر تماس سران بیانکونری برای تمدید است چرا که تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و سران بیانکونری بازیکن با استعداد خود را به این راحتی از دست نخواهند ، سورنسن نیز به احتمال زیاد فوتبال خود را در تیمی خارج از ایتالیا پیش خواهد گرفت. سیمونه په په و استوراری نیز یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.

 

و در آخر سه بازیکنی که هواداران می توانند از تمدید قراردادشان مطمئن باشند ، جیانلوئیجی بوفون ، جورجو کیلینی و آندره آ بارزالی می باشند که ارزش تمدید قرارداد دو نفر اول دو ساله خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: